söndag 27 februari 2011

Besök hela helgen


Söndag? redan söndag! Hänger inte riktigt med.
På veckorna vill man att det ska vara helg men när helgen väl kommer
så  känns det som det aldrig har varit helg.






Nu börjar Cesar vara mer vaken .Man får vara snabb med kameran
så man får en bild när han är vaken.
Annars äter han lika mycket som innan.
Det känns som jag är en mjölkmaskin som aldrig stängs av.




I lördags åkte jag iväg och handla. Jag tyckte att Martin och Salina kunde börja baka,
för det skulle jag göra när jag kom hem. När jag väl kom hem hade de bakat ut tekakor och gjort
 en sockerkaka med after eight i.

Tekakorna blev jättegoda och saftiga, inte alls torra. Jag tror att fibrex gjorde sitt :)


På eftermiddan på lördan kom tessan och Ingis.
De ville lukta på nytillskottet.
Tror nog att Therese blev allt sugen på att skaffa en liten själv


Cesar fick en rolig bok som martin och Salina hade mer kul med än Cesar.
Kan bero på att det lät om de olika djuren och det "påminde" om olika personer



Idag fick vi mer fikabesök. Det var Age och Linnea.
 Jonas kom också förbi med lite färsk fisk till oss. Bra att ha en fiskare i familjen.

Imorgon kommer det bli en kombination av bvc-besök och öppna förskola.
På tis kan det bli fika med ett glatt gäng mammor Onsdan får vi nog åka in till kyrkans barntimmar.
Undra när jag kan få slipa klart på min byrå??? Det får nog bli på torsdan.
Helt plötsligt är vi framme på fredag. Det kommer gå fort denna vecka

Hoppas att vi får mer sömn denna vecka än förra, så vi orkar med allt det roliga

1 kommentar:

  1. Hej! hoppas ni inte fick vänta allt för mycket..
    Förlåt.. inte min mening. KRAM KRAM! Och tack för ett trevlig eftermiddag"

    SvaraRadera