måndag 7 november 2011

Resumé

Värdinnan

Veronika och Karolina gör efterrätten

Carin är fokuserad på köttfärsen

Jag säger som jag ofta säger, vart tog helgen vägen?

Den började redan på fredan, med tjejkväll hos Lina.
Det var ett glatt gäng mammor som både åt och drack gott.
Blev många skratt som man sent kommer att glömma.

I lördag kunde jag inte hålla mej hemma ifrån dansen längre.
For till Båberg och dansade till sannex. Otroligt nog hade jag inte
dansat till dem tidigare. Bra betyg till dem.

Igår stod det kalas på schemat.
 När man får inbjudan, tror man att man har all ivärlden att
inskaffa presenter, inte jag.Så det fick bli en tripp
 till borås innan
På inbjudan stod det även utklädnad,
så salina förvandlades till en pumpa, så söt så!

Så nu tar vi nya tag för kommade vecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar