torsdag 12 januari 2012

vårtrender


Nytt år och nya trender kommer fram
 eller vissa är kvar från förra året.
Till våren kommer vi bland annat se mycket färg.
 Det gillar vi eller ialla fall jag gör det




Till våren kommer vi att se mode som kommer att inspireras av 20-talet
Breda bälten, plisserade kjolar är bara några saker som vi får se i butikerna.
Vet inte om plisserade kjolar är min grej





Har du lite mettalliska skor, vida byxor,kavaj och skjortor i din garderob,
så kommer du vara het till våren.

Det finns trender  för alla smaker. det är bara komma på vilken stil man själv har.
Jag gillar och blanda. Det är ju det som är kul.
 Det behöver inte alltid vara trendigt, bara man trivs i kläderna

1 kommentar:

  1. Knalliga färger och änglar.. Känns som en viss Rosaline som jag känner! : ))) KRAM Sötis-vännen! Klart du ska komma när jag firar. Vill du komma förbi stan eller fira hemma i Arentorp?

    SvaraRadera