onsdag 29 februari 2012

Vad trött man blir.......




...När tekniken inte fungerar.
Jag har antal dagar, försökt att lägga ut bilder och skriva på bloggen men inte har lyckats.
Och när man tänker, nu ger jag upp. Ja, då funkar det som det aldrig har funnits några fel.
Det otroliga är då att jag själv vet inte vad jag har gjort, för att få det funka.

Men nu äntligen funkar det.
Så nu kan jag köra på som vanligt.

P.S. Ser ni kontorsstolen? Den hade mamma tänkt slänga
Men jag hann rädda den.
Tror inte att jag ska göra något åt den, eller vad säger ni?


1 kommentar:

  1. Den var juh unik och rolig!! Det är helt klart en behålla! (tur att du hann rädda den... och att det fungerar att lägga upp bilder. Fin din blogg är nu och hoppas dina små guldhönor kryar på sig så de kan påska)

    SvaraRadera